Aprílové rozmanitosti

21.03.2013 16:19

Hned na začátek se musím omluvit za zpoždění, se kterým jsem se k Vám tentokrát vrátila. Ale člověk míní..... někdy zkrátka nelze stihnout vše. Ne že bych usnula na vavřínech, stále něco tvořím, i když zrovna teď ne s takovou intenzitou. Březen se chýlí ke konci, přichází jaro, Velikonoce a Apríl (i když počasí nás pokouší). Pojďme se tedy rozloučit se zimou a pozvat jaro dál.

A copak tu máme nového? Trošku jsem si odskočila a zkusila práci na jiném doplňku - tentokráte něco na krk. Nemám všechno nářadíčko, které by mi práci usnadnilo, ale přesto, s výsledkem jsem napoprvé spokojená;o) Posuďte sami a nahlédněte do Fotogalerie pod "Ostatní drobnůstky" (nebo rovnou kliknutím na fotečku)

Kromě pletení a háčkování také ráda šiju, ale protože šití není tak jednoduché opustit kdykoliv mě mé ratolesti potřebují, jsou pro mě chvilky u šicího stroje spíše vzácné. Většinou jsem ráda, že zvládnu dokončovací šicí práce na pletených a háčkovaných radostech. Nicméně občas se zadaří a můžu se realizovat i zde. A protože mám celkem konkrétní představu o tom, jaké bych pro syna chtěla pyžamko, je jednodužší ho vyrobit. Tak vznikla hned dvě pýža, která syn rád nosí, což je pro mě největší odměna. Ukázky můžete skouknout v "Šité tvorbě". První pyžamko je kombinací pevné bavlny použité na kalhotech a elastické bavlny na triko. Druhé pyžamko je klasika z pružné tenounké bavlny. Obě mají na zadečku klín (jako na pánských boxerkách, které mám v létě sama na spaní ráda;o)), aby se středový šev nezařezával.

 

V těchto měsících bych asi moc nepletla, nebýt zájmu kamarádky sestry mé kamarádky;o))) Miluje "echt" růžovou a chtěla ušanku z růžové vypletenou z copů. Všechny ušanky, které jsem doposud pletla, jsou pletené shora dolů, tedy od bambule. To u copánků nejde, takže tahle novinka pro mě byla výzvou a zkusila jsem opačný postup. Ale musím říct, sama sebe jsem příjemně překvapila. Novinkou pro mě byla i použitá příze, takže kombinace nové příze a nového vzoru mi samozřejmě přidělala trochu práce. Musela jsem nejdřív najít správnou velikost jehlic, na kterých by vzor pěkně vynikl, a pak počet ok. Ale napotřetí se již zadařilo a výsledek je super. Ušanka už měsíc dělá radost.

A protože občas dělám dvojčata, trojčata,... k původním kouskům, přijde mi líto, je nevystavit a rozhodla jsem se, že od nyní i ty Vám budu ukazovat. Žádné z mých dílek není identické, takže by bylo škoda je ochudit o svůj díl slávy. Proto hlavně mezi kabeličkami a ušankami najdete variace na stejné téma, ale trošku jinak. Nyní jsou to Ušanky Markéta 2 a Honzík 2.

 

A ještě jedna NOVINKA. Kabelička Míša. Tento formát je oblíbený a praktický, takže vzniká v mnoha barevných verzích. Oranžová a hnědá, to jsou oblíbené barvy mé kamarádky, proto jméno po ní.

Pro tento moment jsou to všechny mé novinky. Doufám, že se Vám líbí a budu se těšit opět příště. Jaro bude v plném proudu, tak si ho užívejte!!!!!!

 

PS: na všechny novinky v tomto článku se můžete jako vždy podívat buď přes Fotogalerii nebo přímým kliknutím na fotku v článku. Ta se otevře v novém okně v plném rozlišení.

—————

Zpět