Pár novinek ke konci roku

09.05.2013 18:06

Všimli jste si, že frekvece novinek lehce zvolnila a hlásím se s řím dál tím většími odstupy. Ale času je zkrátka méně a méně. A to jak na tvoření, tak na úpravu foteček a webovky. Mé kreativní úsilí se nyní přesouvá trošku jiným směrem, ale ještě se mi podaří sem tam něco vyrobit. A co tu máme? Tak za prvé kabelka pro mojí sestru k narozeninám (květnová záležitost). Je to adaptace menší kabeličky přes rameno dle sestřina přání. A jelikož je praktická, vznikly hned dvě. Samozřejmě ne totožné. Tu mou ukážu příště.
 

No a jelikož chodím do školy, základní potřebou je penál;o))) Takže jsem uháčkovala a podšila hned 2 penálky, zde ukázka.

Jak už jsem kdysi psala, k ručním pracím mě navrátila má kamarádka. Ta převážně šije. Po dlouhé době jsme se opět viděly a zase mě to nakoplo. Takže jsem konečně ušila kabelu na jídlo, pití a mikiny pro naše dva rošťáky, když vyrážíme na hřiště. Je něžná a hlavně prostorná. A poprvé jsem si vyzkoušela techniku prostřižené kapsičky. Je velice jednoduchá a přitom efektní. Detail je vložen k fotce.

Pořídila jsem si navíc knihu "Šití tašek" od Lisa Lam, kterou přeložili do češtiny a jsem nadšená. Nikdy bych se nevrhla do větších složitostí. Ale postup podle rad v knize je jednoduchý. Jakmile si některou z tašek jednou vyzkoušíte, dál už se nebudete bát ještě navíc improvizovat. První úlovek podle této knihy je má multifunkční taška. Je pracnější, ale výsledek stojí za to. Taška má mraky kapes, takže je fajn na nákup, s dětmi na cesty, zkrátka na co si jen usmyslíte. Příště už se odvážím a chci ušít cestovní tašku z pogumované látky, tak mi držte pěsti.

V Galerii najdete i fotky detailů bočních a vnitřních kapes. Na bocích tašky jsou i patentky, které ji umožní nastavit na úzkou ši širokou verzi.

Dílek přibývá méně a méně, ale stále ještě mám nějaká v záloze pro příště.

A protože se blíží krásné vánočí svátky, přeji Vám všem hodně štěstí a zdraví!!!!

 

 

—————

Zpět