Co přináší září

17.09.2012 14:12

Se začátkem školního roku a nájezdem na standardní režim není tolik času, ale přeci jen jsem pár věcí dokončila. V srpnu jsem jela za kamarádkou na návštěvu a vzala jsem s sebou pár výtvorů, že si je u ní na zahradě vyfotím. Kamarádka se ovšem okamžitě zamilovala do kabelky, kterou jsem původně háčkovala sobě na míru;o))) Takže hned zůstala u ní a dělá jí radost. Fotky se mi nepovedly, neměla jsem s sebou zrcadlovku a bylo příliš moc sluníčka, tak jsem se hned pustila do nové, podobné. Vzniklo další propracované dílko zvané Kabelka Provance. Ovšem ještě jsem ji ani neměla hotovou a již se o ní přihlásila jiná kamarádka. Foto mám aspoň toto. Tudíž mě nyní čeká do třetice další, možná již pro mě;o)))) Rozhodně to nemá být stížnost, ba naopak. Jsem strašně ráda, že má dílka dělají radost.

Háčkovaná kabelka

Jak jsem již nesčetněkrát zmínila, mým velkým inspirátorem je paní Vendula M. Opět jsem od ní okoukala nápad, přizpůsobila mým představám a vznikl veselý duhový kapsář. Tak spolu s námi ochutnejte barvy duhy;o))

Háčkovaný kapsář

A i když čas je vzácná deviza, neustále využívám volné chvilky pro nové tvoření. Těšte se příště. Panenka Dolly se již usadí na nové kabele a také šiju úžasné motýlí šatečky.

PŘEJI KRÁSNÉ ZÁŘÍ!!!!!!!!!!

 

PS: Více fotek těchto dílek naleznete ve Fotogalerii v jednotlivých podsložkách. Nebo stačí kliknout na obrázek v tomto článku.

—————

Zpět