Lednové novoroční radosti

01.01.2013 17:23

Hned zpočátkuvšem přeji VŠE NEJLEPŠÍ DO ROKU 2013!!!!! Všem včetně nás přeji hlavně zdraví. Bez něj to zkrátka nejde.

A jelikož nyní v lednových novinkách publikuji tvorbu, která vznikla v předvánočním čase, jedná se především o drobnosti a dárečky. Opět mě "nastartovala" má inspirátorka Vendula Maderská. Dle ní vyrábím kouzelné panenky. Zatím má každá z nich své jméno a už jsou u svých nových majitelů. Jejich tvorba mě opravdu uchvátila a potěšila. Byla jsem dlouho doma s nemocnými dětmi a tohle byl můj úžasný relax.

Háčkovaná panenka

Další inspirací jsou pak kouzelné dózy na poklady, šperky, suvenýry.... Uháčkovala jsem je hned v pěti barevných provedeních: fialová, tyrkysová, zelená, růžová a žlutá. Pravda, ocitla jsem se v takové lehké mánii, všechny dozičky jsem měla hotové během jednoho týdne. Ale nelituji;o))

Háčkovaná doza

A určitě se také podívejte do sekce Kulichy, čepice a ušanky. Přibyla zde další ušanka pro kamarádky sestru.

Takže ještě jednou přeji, abyste do dalšího roku vstoupili pravou nohou a brzy u dalších novinek nashledanou!!!!

 

—————

Zpět