Listopadově-prosincové kulíškování

25.11.2012 15:28

Přiznání: dala jsem si závazek, že hned na počátku listopdau vyvěsím své novinky. A realita? Zkrátka jsem to nezvládla. Shodou různých okolností (mladší syn začal sabotovat polední spánek, přišly nemoci, které se nevyhly ani mně, příprava 2 narozeninových oslav a tedy i pečení a zdobení 2 dortů) jsem nestíhala na svých výtvorech dokončovací práce. Po večerech jsem háčkovala nebo pletla, ale podšívat musím ve dne a hlavně v klidu. A to s klukama zkrátka nelze. Takže až nyní jsem tyto resty dohnala.

Minule jsem Vám slíbila kabelku v podzimních barvách. Zde jest:

Háčkovaná kabelka

Do této barevné kombinace jsem se zamilovala a ještě se s ní určitě potkáte v jiném provedění. Ve Fotogalerii (stačí kliknout na tento obrázek) můžete shlédnout nejen přední a zadní stranu, ale i detail jedné vnitřní strany a háčkovaného vzorku. S každým dalším kouskem mazlím hlavně interiér. Kabelka má kapsičku na zip, kapsičku na mobil, dvě jednoduché kapsy a šňůrku s karabinkou na klíče. Zdokonaluji se ve vsazování zipů a musím se pochválit, tento výrobek je vcelku vzato opravdu profi. Mám z kabelky velkou radost.

A protože již v listopadu přišlo pár mrazivých dní, přišly na řadu kulíšci a čepice. Ve Fotogalerii naleznete novou složku:

Kulichy, čepice a ušanky

Ve skutečnosti jsem upletla čepic a ušanek více, vlastně jednou tolik, ovšem vždy to byla variace na již vzniklé téma a každá byla takovým téměř jednovaječným dvojčetem těchto ukázek, takže nedává smysl je také fotit. Ale musím přiznat, že mě to moc baví. Kombinuji barvy, které jsem nikdy nepoužívala a výsledek je báječný. Soudě i dle reakcí majitelů/ majitelek. Zde opět malá ukázka, ale určitě zavítejte do Fotogalerie (přes Menu či proklikem na tyto fotky).

Pletená ušankaPletená čepice

Mějte se krásně a Ať žijí Vánoční přípravy!!!!!

 

 

 

—————

Zpět