Říjen a kabeličky

15.10.2012 13:15

Opakuji se a zase jsem uháčkovala jednu kabelku v podobných barvách jako dvě předchozí, tedy Provance #2. Není stejná, opět je to originální kousek. S každou další se snažím vyladit detaily ať už ve vzorku či uvnitř. Tentokrát ji mám opravdu pro sebe;o)))

Ve fotogalerii můžete vidět i detail interieru. Kabelka má uvnitř 2 kapsičky, pak jednu kapsičku na zip a kapsičku na mobil s pružným lemem. Nechybí ani šňůrka s karabinkou na uchycení klíčů pro jejich snadné nalezení. Zapíná se magnetickou patentkou a je široká 40cm a vysoká 37 cm.

Háčkovaná kabelka

Ovšem hned po dokončení této krásky jsem se pustila do další, již v naprosto podzimních barvách (ale levandulová barva chybět nebude). Hotovou ji ještě nemám, čekám až mi dorazí klubíčka potřebná k jejímu dokončení. Ale možná to bude tato, kterou si nakonec nechám. Těšte se, v listopadu ji zveřejním;o))

Minule jsem slibovala, že ukážu, kde se usadila panenka Dolly. Je součástí "Patchwork" kabelky. Kabelka má 30 x 20cm, má dlouhé nastavitelné ucho, takže ji lze nosit přes rameno nebo křížem na boku. Zip je obousměrný, rozepínatelný a zapínatelný zepředu i zezadu, takže nezáleží na tom, zda ji nosíte na levé nebo pravé straně. Opět je podšitá a uvnitř je jedna kapsička na zip a jedna kapsička bez zipu.

Pletená kabela, Pletená taška

Chladný podzim již přinesl několk viróz dětem i mně, tak mám čím dál tím větší zpoždění jak v tvorbě samotné, tak v aktualizaci těchto stránek, tak ke mně buďte, prosím, shovívaví.

Krásný podzim!!!!

—————

Zpět