Nové tvořivé stránky

18.08.2012 18:25

Již jako malá jsem se věnovala ručním pracím. V pěti letech jsem háčkovala a pletla, na prvním stupni jsem ručně šila, v sedmé třídě jsem začala šít na stroji. S přibývajícím věkem jsem přišly jiné priority jako učení, brigády, práce. Sem tam mě chytla mánie korálkování nebo uzlíkových náramků. Ale hlavní náplní byla škola a práce. Nyní na mateřské s dvěma dětmi je zase vše jinak a ruční práce jsou pro mne úžasný relax a oddych.

Kombinuji šití, pletení a háčkování, pracuji volně podle návodů či dle vlastních nápadů a momentální inspirace.

Tyto stránky jsou odrazem mé tvorby ať již zcela vlastní nebo inspirované návody či díly od jiných tvořilek. V produktové kategorii "Má dílka a díla" naleznete další podsložky, v nichž jsou má dílka pro přehlednost rozdělena. Zde se můžete pokochat a poinspirovat.

Přeji příjemnou podívanou.

Háčkované srdíčko, Háčkovaná peněženka, Háčkovaná taštička, Háčkování

—————

Zpět